Tisdag var dagen

Är det någon som på allvar vill läsa om vad jag gjort idag? Mitt liv är spännande, men vad ska jag skriva och dela med mig av...... Vad vill folk läsa på andras bloggar?
Kläder brukar vara väligt intressant ämnne, och hur man gör design, och då till andra.

Sedan är det sjukt kul att bara skriva en massa strunt. Det vill ju jag inte göra, vill ju skriva en massa! Mycket!

Kan ju bland annat skriva att idag, för er som missat: IDOL börjar.... :) Det är skoj, i alla fall att se på. Vet inte hur kul det är att vara med. MEN dom som är med har ju valt själva, eller nån kankse har hotat dom att vara med? För en del blir ju så ledsna! MEN kom igen! Det är ju inte blodigt allvar, och om du inte tål kritik, skit i att vara med då!! Hallå!

Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jadu, Idol är bra underhållning det, men jag blir lika förvånad varenda år när man ser alla tondöva och taktlösa galningar. :D

2009-09-08 @ 21:23:53
URL: http://rockdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0